Korduma kippuvad küsimused
1. Tellimused
Millal saan ma oma tellimuse kätte?
Tellimuse vormistamisel märgitakse kohaletoimetamise päev. Pärast tellimuse esitamist märgitakse sama tarneaeg ka tellimuse kinnitusele. Seetõttu pole kunagi võimalik, et tellimuse ajal, veebisaidil olev kohaletoimetamise päev, on teistsugune kui tellimuse kinnitusel.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Näen oma tellimusel pikemat tarneaega. Kuidas seda tühistada?
Kui tellimusel on pikem tarneaeg kui varem nägite, on loomulikult võimalik tellimus (või osa sellest) tühistada. Selleks võite võtta ühendust meie klienditeenindusega. Nad tühistavad tellimuse teie eest. Ostusumma kantakse teie pangakontole tagasi ühe kuni viie tööpäeva jooksul. Kui tellimus on juba saadetud, ei saa seda enam tühistada.
Millal ma oma tellimuse eest arve saan?
Kui olete tellimuse eest tasunud, ei saa te automaatselt tellimuse eest arvet. Kui soovite arvet saada, saate seda teha kahel viisil. Esimene viis on teie konto kaudu meie e-poes. Oma kontole sisse logides näete oma tellimusi ja saate arve alla laadida.
Teine võimalus on meiega kontakteerudes, seejärel saame teile saata arve.
2. Kohaletoimetamine
Milliseid tarnemeetodeid saan valdia?
Meie e-poest saad tellimusele tulla järele ise või kasutades Omniva pakiautomaadi teenust, Itella SmartPOSTi, DPD Pickupi või DPD kuller teenust. Üldiselt tarnitakse Eestis Omniva pakiautomaadi, Itella SmartPOST, DPD Pickup, DPD kuller teenusega 1-5 tööpäevaga.
Mul on küsimus tarnemeetodi osas, kuidas peaksin käituma?
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
- Omniva pakiautomaadi teenus
- Itella SmartPOSTi
- DPD Pickup ja DPD kuller teenus
- Ise järeletulemise võimalus.
Kui Teil on täpsustavaid küsimusi tarnemeetodi kohta, siis saate need edastada meile või otse kullerfirmale.
Kes tasub saatmiskulud?
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Kui sa ei leidnud vastust oma küsimusele, siis palun pöördu meie klienditoe poole.
Samuti soovitame tutvuda meie müügitingimustega.